Přidat k oblíbeným | Nastavit jako domovskou stránku | přihlášení | registrace | seznam uživatelů
Kategorie: články

Český pohár žáků - Náchod

O víkendu 7.-9.6. se konal největší korfbalový turnaj, pořádaný pod hlavičkou Českého poháru.  Setkali se zde hráči všech žákovských kategorií. Brněnský Korfbal klub Brno přihlásil do boje týmy mladších a starších žáků (celkem 19hráčů).

Po pátečním přesunu do místa konání (Náchod) následovala sobota plná korfbalu. Mladší žáci získávali vůbec své první korfbalové starty a na jejich hře to bylo znát. Postupně se utkávali s Kolínem, Šenovem A, Prostějovem, Šenovem B a opět Kolínem. Bohužel se jim nepodařilo zvítězit v žádném utkání, i když některé výsledky byly velmi vyrovnané a v konečném pořadí obsadili 8.místo.

Konečné pořadí: 1. Šenov A; 2. Kutná Hora; 3. Prostějov; 4. České Budějovice; 5. Náchod; 6. Šenov B; 7. Kolín; 8. Brno

Starší žáci nastoupili pod vedením Hennieho Baase k utkáním s Prostějovem, Šenovem, Náchodem a Kolínem. Ani jim se nepodařilo své soupeře porazit a skončili na 5.místě.

Konečné pořadí: 1. Prostějov; 2. Šenov; 3. Náchod; 4. Kolín; 5. Brno

Úspěchu jsme se dočkali až ve večerní soutěži o krále/královnu penalt, když Vendy Jemelíková obsadila krásné 3.místo.

V neděli se představila naše mini žákovská část týmu (Eliška a Matěj Kozumplíkovi, Simona Ševčíková a Dominik Čarvaš) v monokorfbale a po dvou výhrách obsadila 6.místo z devíti účastníků.

A následovala cesta zpět domů, které ještě předcházel menší zádrhel. O kterém se zmíní Matěj níže, jenž byl za navrácení svých věcí odměněn napsáním článku.

Pohledem Matěje Kozumplíka, 3.třída

" 7.6. 2013 jsme jeli do Náchoda s korfbalem. Nejdříve jsme se vypravili na hlavní vlakové nádraží v Brně, vlak nám jel v 16:50 hod. Jeli jsme třemi vlaky, dohromady 2 nebo 3 hodiny, pak jsme na nádraží v Náchodě vystoupili a šli směrem k místu, kde budeme 2 dny bydlet. Ten den, co jsme tam přijeli, tak jsme žádný zápas nehráli. Před tím než jsme usnuli, tak jsme si povídali a házeli po sobě polštáři.

Ráno jsme se oblékli, vyčistili si zuby a šli na snídani. Snídaně byla moc dobrá. Po snídani nás čekal první zápas, ten jsme prohráli. Po krátké pauze jsme šli hrát další zápas a ten jsme opět prohráli. K obědu jsme měli vepřo-knedlo-zelo - moc mi chutnalo. Po obědě jsme měli další dva nebo tři zápasy, které jsme opět prohráli. Ten den jsme nedokázali zvítězit ani v jednom zápase. Sobotní den jsme zakončili večeří a následně spánkem.

Druhý den ráno jsme se oblékli, vyčistili si zuby a šli na snídani. Snídaně byla stejná jako v sobotu ráno. V neděli jsme hráli dva zápasy, které jsme oba prohráli. Na oběd jsme měli rizoto. Já jsem měl tři kopečky. Všechno jsme to snědli. Po obědě se vyhlašovali vítězové. My jsme byli na šestém a osmém místě. Pak jsme udělali společnou fotku a šli jsme si dávat spacáky a karimatky do auta. Já jsem dal spacák a karimatku omylem do jiného auta (auto se spacákem dojelo do Kutné Hory).

Pak nás čekala cesta domů, šli jsme na vlak. Na nádraží v Brně nás čekali rodiče.

Moc panu trenérovi děkujeme za hezký víkend. "

Velké poděkování patří všem hráčům za předvedené výkony, trenérovi Markovi, trenérovi Henniemu a naší nové trenérské asistentce Gabči.

Fotky z Českého poháru

Autor: jakma
Vydáno: 3.7. 2013 06:30
Přečteno: 854x
Hodnocení: 2.8 (celkem 389 hlasů)
Známkovat:  1 | 2 | 3 | 4 | 5 (jako ve škole)

print Formát pro tisk

Související články

První kolo s prvními body

Přidat komentář

Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Zadejte své uživatelské jméno a heslo